Bonton na poslovnem kosilu

Ko v naše poslovno ali zasebno življenje vstopijo novi ljudje, si le v nekaj trenutkih o njih ustvarimo mnenje, ki je eno najpomembnejših gradnikov kasnejših odnosov. Vsem nam je všeč, da nas ljudje vidijo v najboljši luči in si o nas oblikujejo dobro mnenje.

 

Kako pa to dosežemo?

Samo tako, da delujemo  tako, kot si želimo, da nas ljudje vidijo.

 

Poslovno kosilo je ena od močnih oblik urejanja ali pa pričetka poslovanja. Zakaj nebi naredili vse pravilno in s tem zvečali možnost uspeha ali pa se obvarovali pred zadrego?

 

Bonton se namreč stalno dopolnjuje in tudi spreminja, razvija. Hkrati pa je klasičen in obsežen. Dobro ga je poznati in uporabiti.

 

Zakaj Bonton na poslovnem kosilu? 

 

* vsem ki želijo biti »pravi« poslovnež, javne osebnosti, predstavniki države, javne uprave ali lokalne oblasti,

* tistim, ki obedujete z menedžerji, podjetniki, javnimi osebami, ali pa želite biti enostavno boljši tudi na tem področju,

* tistim, ki želite bolje obvladati vse svoje delovanje.

 

Kako poteka Bonton na poslovnem kosilu?

 

* prepoznati možnosti in pridobiti praktičen preizkus z odličnim kosilom,

osvojiti temelje in izboljšave pri poslovnem bontonu,

tehnike in triki, ki nas naredijo prave profesionalce

ker so obroki in način pogovora ob njih pravi zaklad poslovnega uspeha

 

Osnovna pravila in navodila bontona na kosilu:

 

* pravilno sedenje za mizo

* pogovor za mizo

* pravilna uporaba kozarcev

* pravilna uporaba prtička

* pravilna uporaba pribora

* kako pravilno jemo kruh

* pripombe o hrani

* kaj lahko jemo z rokami

* uporaba zobotrebcev

 

To je intenziven trening, katerega rezultati so zagotovljeni.

 
 

O predavatelju

Tilka Ozimek

Profesorica Tilka Ozimek je svojo kariero posvetila šolanju mladih, ima pa tudi več kot 25-letne izkušnje na področju izobraževanja odraslih v znanih slovenskih organizacijah. Največ izkušenj ima ravno na področju aplikativne uporabe veščin retorike na področju prodaje, pogajanj in javnega nastopanja. Njeni programi Umetnost vplivanja,  Prvi vtis in Prihod imajo takojšne pozitivne učinke, merljive v dvigu prodajnih rezultatov. Predvsem s svojo karizmo in izkušnjami ter odličnim zaznavanjem na enostaven in učinkovit način udeležencem pomaga, da prepoznajo svoj potencial in da so pripravljeni svoje sposobnosti tudi izkoristiti.